dinsdag 8 februari 2011

Hoera een zoon

Een jongentje geboren!
Bij Tineke, een collega van mij. Zij heeft een heel mooi kaartenblog, de moeite waard om eens te kijken!
Voor haar maakte ik dit kaartje met Nijntje.

Nijntje en de tekst heb ik uitgesneden met de silhouette.
Hoe je van een plaatje een snijbestand kunt maken kun je lezen op mijn andere blog.
Als je het snijbestand graag wil hebben kan ik ook proberen of ik het je kan mailen.

Fijne dag nog, enne, geniet van dit mooie voorjaarsweer! Ik heb net al heerlijk even buiten gezeten!!

3 opmerkingen:

  1. That's a cute card Karlina and congratulations to your colleague on the birth of her baby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karlina,

    Wat mooi, ik blijf Nijntje altijd mooi vinden!

    Jij boft, al buiten zitten! Dat is niet gek!Wat een prachtig weertje he, zo met dat zonnetje! Het voelt al echt warm he!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf kaartje het lijkt wel of je er allemaal muisjes op geplakt hebt.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen