zaterdag 2 oktober 2010

Gezocht! 2 personen die een electrische tandenborstel 2 weken willen testen!

Inhoud van de buzzkit
Al eerder scheef ik in een blogberichtje dat ik de philips flexCare+ mag buzzen (=testen). Vandaag is de zogenoemde buzzkit binnen gekomen. Hier zit de tandenborstel voor mijzelf in, plus nog 3 om aan anderen te geven.
Ik heb al iemand bereid gevonden maar ik zoek dus nog 2 mensen die liefst nog niet elektrisch hun tanden poetsen.

Je krijgt van mij een opgeladen tandenborstel met opzetborsteltje. Van buzzer krijg je 3 keer een email. Daarna wordt je uit hun bestand gehaald en je gegevens zullen ook niet aan anderen doorgegeven worden.
Het is de bedoeling dat je de tandenborstel 2 weken gaat gebruiken.

De borstel van de flexCare+ maakt 31.000 trillingen per minuut waardoor een sterkte stroming van vloeistoffen in je mond onstaat. Een wilde rivier van tandpasta en speeksel wordt tussen je tanden door gestuwd, wat mee helpt om je tanden super schoon te maken. Daarnaast verwijdert de flexCare+ veel meer tandplak dan welke handtandenborstel ook.
De flexCare+ heeft een aantal speciale programma's die de gezondheid van je tandvlees verbeteren. Gezond tandvlees zorgt voor een frissere adem!
De flexCare+ heeft 5 standen. Voor elke situatie, van een volledige reiniging van de gehele mond met daarna 1 minuut om de tandvleesrand zachtjes te reinigen tot een snelle poetsbeurt van 1 minuut.
Je leest er alles over in het boekje wat je erbij krijgt. Je kunt ook nog op de website van Philips kijken, daar nog meer informatie over de flexCare+. Voor de duidelijkheid: hier zie je de tandenborstel die je krijgt, maar er zit géén UV-reiniger bij.

De tandenborstel mag je na afloop tegen betaling houden (prijs is hiervan nog niet bekend). Je krijgt dan een garantiebewijs van Philips toegestuurd en natuurlijk een oplader. Maar je mag hem ook aan mij terug geven. Dan mag ik de tandenborstel kostenloos weer terug sturen naar buzzer.

Ga jij 1 van deze tandenborstels testen?
Het kost je dus geen geld om de tandenborstel te testen! Door je eigen resultaten in te vullen op de website kun je wel leuke prijzen winnen, wat die zijn, is nog niet verklapt maar dat word binnenkort vast bekend gemaakt!
Lijkt je het leuk om de philips flexcare+ te willen testen of wil je eerst nog wat vragen, mail mij dan zo snel mogelijk! (Privé of via hyves).

Het is wel handig als je mij regelmatig ziet, zodat ik de tandenborstel zo aan je kunt geven en hem na 2 weken weer mee terug neemt.
Ik ben benieuwd naar je reactie!!

1 opmerking:

  1. Hoi Karlina,
    Ik wil me wel beschikbaar stellen als tester.
    Lijkt me leuk en ik poets nog niet electrisch.
    Ik hoor wel van je!
    Groetjes, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen