maandag 20 september 2010

Ik mag de Philips flex care plus electrische tandenborstel gaan testen!

Al geruime tijd ben ik een buzzer. Wat een buzzer is kun je hier lezen.
Ik heb vorig jaar de philips sonicare HealthyWhite al mogen testen. Hiermee zouden je tanden 1 of 2 tinten lichter worden. Ik merkte toen wel dat mijn tanden witter werden maar nu gebruik ik de tandenborstel niet meer. Hij is een keer gevallen en de borstel is afgebroken.
En die borsteltjes zijn nogal dure dingentjes dus staat mijn sonicare te verstoffen in de kast en poets ik weer ouderwets mijn tanden.
Maar nu krijg ik dus een herkansing om mijn 'tandenpoetsleven' te beteren. Ik mag de philps flex care plus gaan testen.
Dit schrijft Buzzer over deze tandenborstel:
"Een bijzonder buzzable tandenborstel, want hij maakt je mond schoon door middel van sonische technologie. Met wel 30.000 trillingen per minuut zorgt de Flexcare+ voor optimale reiniging van je gebit. En dankzij extra functies als GumCare wordt ook je tandvlees goed verzorgd."

Het extra leuke hieraan is dat ik niet alleen zelf ga testen maar ik er ook (ik geloof) 3 bij krijg die anderen mogen gaan testen.
Ik ben zeer benieuwd!!

Vind je het ook leuk om kans te maken deze tandenborstel te gaan testen, schrijf je dan gauw in, want de campagne gaat in oktober van start!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten