zaterdag 28 augustus 2010

Gewonnen!

Een kennis van ons werkt bij Cook&Co. Zij maakte mij attent op de nieuwsbrief van deze winkel waarmee je elke maand iets kunt winnen. Dus ik heb mij aangemeld en meegedaan met de winactie. Je kon een maaltijdkom winnen, om lekker op de bank te eten. Dat doen wij eigenlijk nooit maar ik heb toch maar meegedaan in de veronderstelling dat ik toch niet meteen zal winnen. Maar ik kreeg vorige week een email waarin stond dat ik 2 maaltijdkommen heb gewonnen! Vandaag heb ik mijn prijs opgehaald. En dit zijn ze:


Verder vandaag geen taart gebakken. Ik had nachtdienst en dan heb ik daar meestal niet zo veel zin in. Dus voor dit weekend maar bij Hoogvliet 2 heerlijke koeienvlaaien gehaald! Voor wie die nog niet kent, dat zijn heerlijke zoete broodjes met chocoladeglazuur erover. Je hebt ze in bruine- en roze chocolade :-)
Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten